Good and Bad Online Games

Sziasztok! Ezen a blogon online játékokat fogunk (azaz Roannes és unstopable [admin: DraGirl]) elemezni. Reméljük, hogy segítünk valamelyest nektek a jó és rossz online játékok közötti tájékozódásban. Emellett érdekesebb hírek is lesznek. Jó szórakozást!

Elérhetőség

képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés

Kategóriák

Facebook

Friss topikok

  • -=Atmancs=-: Jaj de jó akkor nem szűntetek meg :D (2012.06.27. 10:30) Várható teszt
  • BALAGE: @unstopable: Kiváló teszt, bár annyit hozzáfűznék hogy a szaggatás és a laggolás között nem kicsi ... (2011.08.25. 01:50) The Last Stand-Union city
  • unstopable: Roannes!!!!!!!! Van új rész a kongán ha érdekel. (2011.07.24. 09:01) Szériateszt - Reincarnation sorozat 1. rész
  • unstopable: @Roannes: Mint mondtam ezt még a bloggereknél csináltam és csak azért raktam ki hogy ne unatkozzon... (2011.07.18. 09:35) Szériateszt-Being One
  • unstopable: Ó hogy én mennyire de mennyire rühellem ezt a játékot amiatt az egy rohadt hiba miatt (2011.07.17. 16:53) Játékteszt - The Enchanted Cave

2011.04.28. 20:10 DraGirl

Új "csapattag"

Köszönteni szeretném unstopable-t, a GaBOG új játék tesztelőjét. Nagyon hálás vagyok érte, hogy jelentkezett és elvállalta, így valószínű sokkal több online játék fog bemutatásra kerülni. Amint láthatjátok rögtön munkába is állt, és elkészített egy elemzést, érdemes elolvasni, szerintem profi munka. (DonPaul valahogy azóta sem jelentkezik, sajnos semmilyen formában sem sikerült elérnem.) Ha valaki még szeretne jelentkezni mint szerkesztő, nagyon szívesen venném a jelentkezést, hiszen ha már 2-en vagy 3-an vannak, akkor mindenkire kevesebb feladat hárul. Na további szép estét.

1 komment

Címkék: blog update felhívás szerkesztő szerkesztők gabog


A bejegyzés trackback címe:

https://gabog.blog.hu/api/trackback/id/tr642862736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roannes 2011.04.28. 22:15:28

Visszatértem, nem kell aggódni, újra posztolok mint a gőőőz :D bocs hogy eddig nem voltam, nem hittem volna hogy a dolgok eddig elhúzódnak :/
süti beállítások módosítása