Good and Bad Online Games

Sziasztok! Ezen a blogon online játékokat fogunk (azaz Roannes és unstopable [admin: DraGirl]) elemezni. Reméljük, hogy segítünk valamelyest nektek a jó és rossz online játékok közötti tájékozódásban. Emellett érdekesebb hírek is lesznek. Jó szórakozást!

Elérhetőség

képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés

Kategóriák

Facebook

Friss topikok

  • -=Atmancs=-: Jaj de jó akkor nem szűntetek meg :D (2012.06.27. 10:30) Várható teszt
  • BALAGE: @unstopable: Kiváló teszt, bár annyit hozzáfűznék hogy a szaggatás és a laggolás között nem kicsi ... (2011.08.25. 01:50) The Last Stand-Union city
  • unstopable: Roannes!!!!!!!! Van új rész a kongán ha érdekel. (2011.07.24. 09:01) Szériateszt - Reincarnation sorozat 1. rész
  • unstopable: @Roannes: Mint mondtam ezt még a bloggereknél csináltam és csak azért raktam ki hogy ne unatkozzon... (2011.07.18. 09:35) Szériateszt-Being One
  • unstopable: Ó hogy én mennyire de mennyire rühellem ezt a játékot amiatt az egy rohadt hiba miatt (2011.07.17. 16:53) Játékteszt - The Enchanted Cave

2011.07.17. 11:42 Roannes

Játékteszt - The Enchanted Cave

Valami az elején nem tetszett ebben a játékban. Kezdjük is az elején(nem hibákkal kezdek) A főmenü elég jól néz ki, egy barlang bejárata előtt álldogál egy nő és hívogat befele. A grafika, hát hogy mondjam, nem egy nagyon szép, de annyi jó és "csúnya" játék van, ez nem hiba, hanem csak egyszerűen ez illik a játékhoz. Ahogy belépünk a barlangba, 100 arany pénzünkből kell gazdálkodnunk, hogy felszerelést vehessünk magunknak. Pár szó a szörnyekről. Vannak zselék, goblinok, denevérek, csontvázak, dwarf-ok, gyíkok és lángoló golyók(én eddig ezeket láttam). Nem nagy dolog őket legyőzni, 30-40 csata is simán belefér, de aztán figyelni kell az életünkre, különben a következő goblin lecsap. Vannak ládák és zsákok a pályán, amik pénzt illetve tárgyakat rejtenek. A ládákban vannak elrejtve az artifact-ok, amik például megmutatják az ellenfél intelligenciáját, és hasonlókat. Nagyon jól kell beosztani az életerőnket, mert boltok, ritkán vannak(jól számoltam 9 emeletenként) A támadás animációja kifejezetten szép és folyamatos, ez is egy jó pont. A játékmenet kifejezetten jó. Szépen rávezet a dolgokra a játék, bár azt nem mutatta, hogy a varázslatokat hogy lehet használni. Eddig 90%-ban jókat írtam a játékról. Akkor mégis mi nem tetszett? Még menteni is lehet. Na igen. Ha egyszer meghalunk, kezdhetjük a legelejéről! Tök mindegy hogy volt mentésünk, meghalunk, nem bírjuk a mentéstől folytatni! Ez egy hatalmas hiba az én szememben. Nem rossz ez a játék, de az az egyetlen hiba, hatalmasat ront rajta. Kongán így is 4.39 az értékelése, de én nem adok neki ennyit. Amit kiváltott belőlem az a halálnál újrakezdés, ezért, a játék szerintem 7/10

 

1 komment

Címkék: 2011


A bejegyzés trackback címe:

https://gabog.blog.hu/api/trackback/id/tr513073964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unstopable 2011.07.17. 16:53:14

Ó hogy én mennyire de mennyire rühellem ezt a játékot amiatt az egy rohadt hiba miatt
süti beállítások módosítása