Good and Bad Online Games

Sziasztok! Ezen a blogon online játékokat fogunk (azaz Roannes és unstopable [admin: DraGirl]) elemezni. Reméljük, hogy segítünk valamelyest nektek a jó és rossz online játékok közötti tájékozódásban. Emellett érdekesebb hírek is lesznek. Jó szórakozást!

Elérhetőség

képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés

Kategóriák

Facebook

Friss topikok

  • -=Atmancs=-: Jaj de jó akkor nem szűntetek meg :D (2012.06.27. 10:30) Várható teszt
  • BALAGE: @unstopable: Kiváló teszt, bár annyit hozzáfűznék hogy a szaggatás és a laggolás között nem kicsi ... (2011.08.25. 01:50) The Last Stand-Union city
  • unstopable: Roannes!!!!!!!! Van új rész a kongán ha érdekel. (2011.07.24. 09:01) Szériateszt - Reincarnation sorozat 1. rész
  • unstopable: @Roannes: Mint mondtam ezt még a bloggereknél csináltam és csak azért raktam ki hogy ne unatkozzon... (2011.07.18. 09:35) Szériateszt-Being One
  • unstopable: Ó hogy én mennyire de mennyire rühellem ezt a játékot amiatt az egy rohadt hiba miatt (2011.07.17. 16:53) Játékteszt - The Enchanted Cave

2011.06.09. 20:46 Roannes

Játékteszt - The Last Stand 2

Nem tudtam sokat játszani a játékkal, de nagyon akartam belőle tesztet írni, úgyhogy röpke játékidőből szerzett tudásból írok most. Az első résszel nem játszottam, úgyhogy nem tudok a történet folytatását, ki, hogy, miért, satöbbi. A játékot is nehezen kezdtem. Rögtön a 2. nap meghaltam. De aztán szépen lassan belejöttem. Az elején egy városban, épületről épületre járkálunk és túlélőket keresünk. Amint találunk egyet, harcolhat velünk. De mászkálni csak pontokból lehet, abból meg 12 van, tehát be kell osztani. A lövöldözős részre a dolognak, mikor mi (és a túlélők, ha vannak)állunk egy barikád mögött, és a zombik 4 sávból támadnak. Fejlövés hatásos. Sikeresen túl kell élni, és ha ez megvan, ismét mászkálhatunk a városban. Harcok előtt bemehetünk egy raktárba, ahol ha van fegyver, felvehetjük és már a harcban használhatjuk. Ha vannak társaink, nekik is adhatunk. A játék célja, hogy eljussunk Union City-be. Én sajnos nem tudom a végét, mivel az elején írtam, hogy nem jutottam el sokáig, hát nem is tudtam végig vinni. Több városon keresztül kell végigmenni és túlélni, ami nem egyszerű. Több és több zombi jön naponként, akiknek több fajtájuk van. Van zombi kutya, kövér zombi, paraszt zombi, rendőr zombi, nővér zombi, öreg zombi, szakállas-kövér és még sorolhatnám. Fegyverekből sincs hiány, nevezetesen több fajta kispisztoly, shotgun, láncfűrész, és sok más. Ezeket is persze adhatjuk társainknak, plusz, kettő fegyver is lehet nálunk egyszerre. Na ezek után. A lövöldözős részek jók. Nem unalmas, sőt, mi is erősebben, gyorsabban akarunk lőni amikor egy futó zombi jön, és végig akarjuk csinálni, ami jó pont a játéknak. Igazából nem tudok belekötni. Minden része a helyén van, de nekem mégsem tetszik annyira. Lehet azért, mert nem játszottam az első résszel, és így a történetét sem tudom értékelni, de ígérem, ha lesz teszt az első részből, akkor valamit bele fogok ebbe javítani. Na de, talán Nektek jobban tetszik. 8/10

The Last Stand 2

 

Szólj hozzá!

Címkék: 2011


A bejegyzés trackback címe:

https://gabog.blog.hu/api/trackback/id/tr472971622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása