Good and Bad Online Games

Sziasztok! Ezen a blogon online játékokat fogunk (azaz Roannes és unstopable [admin: DraGirl]) elemezni. Reméljük, hogy segítünk valamelyest nektek a jó és rossz online játékok közötti tájékozódásban. Emellett érdekesebb hírek is lesznek. Jó szórakozást!

Elérhetőség

képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés

Kategóriák

Facebook

Friss topikok

  • -=Atmancs=-: Jaj de jó akkor nem szűntetek meg :D (2012.06.27. 10:30) Várható teszt
  • BALAGE: @unstopable: Kiváló teszt, bár annyit hozzáfűznék hogy a szaggatás és a laggolás között nem kicsi ... (2011.08.25. 01:50) The Last Stand-Union city
  • unstopable: Roannes!!!!!!!! Van új rész a kongán ha érdekel. (2011.07.24. 09:01) Szériateszt - Reincarnation sorozat 1. rész
  • unstopable: @Roannes: Mint mondtam ezt még a bloggereknél csináltam és csak azért raktam ki hogy ne unatkozzon... (2011.07.18. 09:35) Szériateszt-Being One
  • unstopable: Ó hogy én mennyire de mennyire rühellem ezt a játékot amiatt az egy rohadt hiba miatt (2011.07.17. 16:53) Játékteszt - The Enchanted Cave

2011.08.03. 12:50 Roannes

Játékteszt - Coaster Racer 2

Játszottam az első résszel, számomra eléggé új volt, ritkán játszok ilyen játékkal, sőt szerintem még nem is (khmkhmroadofthedeadkhmkhm...)Akkor valami hiányzott belőle, 1-2 verseny után abbahagytam. Na de megjelent a 2. rész, és itt megkaptam amit akartam. Kezdjük a grafikával, ami változatlan. Ugyanolyan jó, a járművek jól néznek ki, a tájak, az útvonal és a háttér szintén nagyon jól néznek ki. Járművekből 2-t kaptunk, a motort és az autót. Versenyekből sok van. Van 10 fő verseny, ezekkel lehet kioldani a többi versenyt. Van összesen 20 darab kihívás, ezeket is teljesíteni kell, ha pénzt akarunk szerezni. Ezeknek több módja van. Egy Time Trial jellegű verseny, ahol egy ellenfél idejét kell megdönteni. Van egy sima 1 vs 1 verseny, illetve egy olyan, ahonnan nagy hátrányból csak megelőzni kell vetélytársunkat. A pénzből fejleszteni kell járműveinket. Nitro, végsebesség, kerekek, fék, illetve gyorsulás. Mindre szükségünk lesz, különben a 6. versenynél nem jutunk tovább. Nitróról annyit, hogy 3 sávban töltődik, tehát ha mind fullon lesz, egyszerre 3x nitrózhatunk. De figyeljünk ki ne csússzunk, mert én hülye fejemmel nem szoktam fékezni és ez gyakran megesett velem.Egy dologra is figyelni kell ezen belül. Ha esetleg megszeretjük az autót, és azzal versenyzünk mindig, attól még a motort is fejleszteni kell. Ugyanis egy főverseny mellett 2 darab kihívás. Ezekből az egyikben mindig motorral kell menni. Sajnos a versenyek eléggé rövidek, 1 illetve 2 körösek. Van egy másik külön játékmód, ezt akkor lehet aktiválni ha minden versenyt teljesítettünk. Ezt sajnos nem sikerült aktiválnom, mert...meguntam ezt is. Több ideig játszottam vele mint az első résszel, de így is sikerült abbahagynom. Nem rossz játék, de engem nem tudott sok időre lekötni. Ettől függetlenül ajánlom mindenkinek, érdemes kipróbálni. 7/10

Coaster Racer 2

Szólj hozzá!

Címkék: 2011


A bejegyzés trackback címe:

https://gabog.blog.hu/api/trackback/id/tr403122618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása