Good and Bad Online Games

Sziasztok! Ezen a blogon online játékokat fogunk (azaz Roannes és unstopable [admin: DraGirl]) elemezni. Reméljük, hogy segítünk valamelyest nektek a jó és rossz online játékok közötti tájékozódásban. Emellett érdekesebb hírek is lesznek. Jó szórakozást!

Elérhetőség

képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés

Kategóriák

Facebook

Friss topikok

  • -=Atmancs=-: Jaj de jó akkor nem szűntetek meg :D (2012.06.27. 10:30) Várható teszt
  • BALAGE: @unstopable: Kiváló teszt, bár annyit hozzáfűznék hogy a szaggatás és a laggolás között nem kicsi ... (2011.08.25. 01:50) The Last Stand-Union city
  • unstopable: Roannes!!!!!!!! Van új rész a kongán ha érdekel. (2011.07.24. 09:01) Szériateszt - Reincarnation sorozat 1. rész
  • unstopable: @Roannes: Mint mondtam ezt még a bloggereknél csináltam és csak azért raktam ki hogy ne unatkozzon... (2011.07.18. 09:35) Szériateszt-Being One
  • unstopable: Ó hogy én mennyire de mennyire rühellem ezt a játékot amiatt az egy rohadt hiba miatt (2011.07.17. 16:53) Játékteszt - The Enchanted Cave

2012.02.03. 10:42 Roannes

Jay is Games 2011

A Jay is Games nevű oldal minden évben kiad egy szavazást, ahol különböző kategóriákban az adott év legjobb játékaira lehet szavazni. Megosztom most veletek az eredményeket, illetve a győztes játékokról próbálok majd tesztet írni.

AZ ÉV JÁTÉKA: Kingdom Rush
Nem meglepő a győzelem. Az Ironhide Games játéka valami irtózatosan jó lett, tower defense révén felér akár egy GemCraft-tal is (szerintem). Én mondjuk nem játszottam vele sokat, de valami hihetetlenül addiktív játék.

AZ ÉV AKCIÓ/ARCADE JÁTÉKA: Canary
A Nitrome 5 játékot jelöltetett erre a Jay is Games-re. A Canary az egyetlen, amelyik képes volt nyerni. Remek játék, de én speciel nem rá, hanem a Learn 2 Fly-ra szavaztam (ami 3. lett).

AZ ÉV AKCIÓ KALAND JÁTÉKA:
Elephant Quest
Erről a játékról itt írtam már egy tesztet. Tőlem 8 pontot kapott a 10-ből, ami meg is látszik. Olyan nagy esélyest is sikerült legyőznie, mint a The Last Stand - Union City.

AZ ÉV POINT-AND-CLICK JÁTÉKA: The Book of Living Magic
Valahol nagyon lemaradhattam, ugyanis még csak nem is hallottam a játékról. Sőt, egy jelölt játékkal sem játszottam, szóval érdekes élmény lesz erről tesztet írni.

AZ ÉV MENEKÜLŐS JÁTÉKA: Team Escaper: Escape Castle
Ahogyan az előzőről, erről sem hallottam még. Elég sok hónapot hagyhattam ki...

AZ ÉV MŰVÉSZI JÁTÉKA: Grey
Itt a van róla a teszt, ahol semmit sem írtam a művészi világáról. Pedig...kellett volna. Gondolkodok azon, hogy újraírom, és nem minitesztként adom ki, hisz' többet érdemel ez a játék, főleg, ha az év művészi játékáról van szó...

AZ ÉV FIZIKAI JÁTÉKA: Wonderputt
Hát, kicsit azért csodálkozok ezen... Ugyan rengeteg ember szerint isteni játék, szerintem a Rubble Trubble Moscow (Nitrome) jobban megérdemelte volna a győzelmet. A rövid teszt itt látható.

AZ ÉV AKCIÓ-PLATFORM JÁTÉKA:
Cactus McCoy
Amit kicsit sajnálok, hogy a Test Subject Blue-nak (ez is Nitrome) nem igazán volt esélye. De így sem akkora a baj, hiszen egy fantasztikus játék nyert. Ultra hosszú tesztem itt olvasható.

AZ ÉV PUZZLE-PLATFORM JÁTÉKA:  This is the Only Level 3
Valamikor az év végén jöhetett ki a kék elefánt 3. egypályás kalandja. Ugyan jó játék, de harmadjára már kicsit unalmas ugyanazt a pályát annyiszor végigvinni...

AZ ÉV POINT-AND-CLICK PUZZLE JÁTÉKA: The Asylum: Introducing Dr. Wood
Na ez is olyan, amiről még életemben nem hallottam, de ha a ClickPLAY 3-at, és a Hoshi Saga 7-et legyőzte, akkor csak jó lehet...

AZ ÉV PUZZLE JÁTÉKA: Grow Cannon
Mindenki ismeri a GROW  játékokat, rengeteg végződésük van, és hosszasan el lehet velük lenni. Nem tudom mennyire jó, de ha a Factory Balls 4-et letaszította a trónról...

AZ ÉV RPG JÁTÉKA: Crystal Story
Ez is a 'nem hallottam még róla' kategóriába sorolható. RPG teszt ha jól emlékszem még nem volt, itt az ideje egynek...

AZ ÉV LÖVÖLDÖZŐS JÁTÉKA: Starwish
Na ez meglepett. Ebben a kategóriában volt 2 játék, amik közül nem tudtam dönteni (Nitrome Must Die & Sierra 7 [Unsto tesztje itt]), erre ez nyer... Nekem nem tetszett a játék, sőt, ez egy olyan győztes lehet, amiről nem fog teszt készülni.

AZ ÉV STRATÉGIAI JÁTÉKA: Rebuild
Ez meg a másik...Erről sem fog teszt készülni úgy érzem, mivel egyszerűen utálom ezt a játékot. Döbbenten néztem az eredményt, mikor ott volt még a Steamland vagy az I Am An Insane Rogue AI...

AZ ÉV VÉDELMI STRATÉGIAI JÁTÉKA(a.k.a tower defense):
Kingdom Rush
Kettő győzelmet zsebelt be a játék, amin nem lehet csodálkozni. Itt, le is győzte a legnagyobb esélyesként szolgáló GemCraft Labyrinth-et...

Innentől kezdve jó pár kategóriát kihagytam, ugyanis a résztvevők eléggé messze álltak tőlem, de van még egy kategória, és egy eléggé érdekes helyezés...

AZ ÉV INDIE ARCADE JÁTÉKA: Magicka
Az Arrowhead Game Studios valami bitang jó játékot rakott össze, teli varázslatokkal, szörnyekkel és minden jóval. Legyőzte azt a játékot is amivel mostanság nagyon sokat játszok, a The Binding of Isaac-et.

És az a dolog amit én leesett állal néztem: AZ ÉV INDIE STRATÉGIA VAGY RPG JÁTÉKA kategóriában nevezve lett, a Minecraft 1.0.0, SŐT, 3. lett, a Terrariát megelőzve.

Ennyi lett volna ez kis lista, legközelebb teszt nem tudom mikor lesz, de alanyként itt van nekem egy csomó nyertes játék, szóval nemsoká várható.




 

Szólj hozzá!

Címkék: 2012 update


A bejegyzés trackback címe:

https://gabog.blog.hu/api/trackback/id/tr654058231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása