Good and Bad Online Games

Sziasztok! Ezen a blogon online játékokat fogunk (azaz Roannes és unstopable [admin: DraGirl]) elemezni. Reméljük, hogy segítünk valamelyest nektek a jó és rossz online játékok közötti tájékozódásban. Emellett érdekesebb hírek is lesznek. Jó szórakozást!

Elérhetőség

képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés --------------------------- képfeltöltés

Kategóriák

Facebook

Friss topikok

  • -=Atmancs=-: Jaj de jó akkor nem szűntetek meg :D (2012.06.27. 10:30) Várható teszt
  • BALAGE: @unstopable: Kiváló teszt, bár annyit hozzáfűznék hogy a szaggatás és a laggolás között nem kicsi ... (2011.08.25. 01:50) The Last Stand-Union city
  • unstopable: Roannes!!!!!!!! Van új rész a kongán ha érdekel. (2011.07.24. 09:01) Szériateszt - Reincarnation sorozat 1. rész
  • unstopable: @Roannes: Mint mondtam ezt még a bloggereknél csináltam és csak azért raktam ki hogy ne unatkozzon... (2011.07.18. 09:35) Szériateszt-Being One
  • unstopable: Ó hogy én mennyire de mennyire rühellem ezt a játékot amiatt az egy rohadt hiba miatt (2011.07.17. 16:53) Játékteszt - The Enchanted Cave

2010.12.11. 13:02 Roannes

Játékteszt - Bad Ice-Cream

Huh! Ezen ismét szakadtam! Kezdjük szépen sorjában. Írok az elképzelésről, a gyümölcsökről, az ellenfelekről, a karakterünkről és még sorolhatnám. A Nitrome hozta a formáját. A grafika aranyos. Egy mozgó jégkrémmel vagyunk, akinek az ellenfelet kell kerülnie, és gyümölcsöket szednie. A grafika szépsége megmutatkozik a jégnél. A jég ebben a játékban rohadt jól néz ki. Karakterünk a Space lenyomásával jeget fúj, ezután ismételten a  Space lenyomásával egy látványos karate rúgással széttöri a jeget! Ó igen! Nem tudom egyébként miért Rossz(bad) ez a jégkrém, de a készítők jobban tudják. Ha megdöglünk, elolvadunk. Ötletes. Akadáyol között van a tábortűz, amiben szintén elolvadunk. Vannak még egyéb finomságok de azt majd mindenki megkeresi maga. A gyümölcsök. Sok féle van. Sorolom: banán, szőlő, ugráló kivi, forgó eper, repülő ananász, dinnye, citrom stb. A legérdekesebb az ananász, ami a leveleivel repül. Persze nehéz elkapni. Az ellenfelek. Fuh! Khm... Lábakon járó pálcikás jégkrém, M&M-s cukorkák egymás hátán amik a föld alá mennek, még 2 féle pálcikás jégkrém, madár, és fatuskó. Ámultam és bámultam, bár már ezt megszokhattam volna a Nitrome-tól. Még egy érdekes dolog. A 18-as pályán főleg, a tábortüzek között vannak a szőlők. Meg kell fagyasztani a tüzet. Jó. De megfagy vele együtt a gyümölcs is. Ilyenkor, a szőlő elkezd ordítani! Kis felkiáltójelek keletkeznek fölöttük és ugrálnak a jégben! A játék egyébként jó. Kellően nehéz. Karakter választásnál, csoki, vanília illetve eper fagyik között választhatunk. A kiválasztott fejébe egy roló kerül. Igazából a játékmenetről semmit nem írtam, de amit írtam abból rá lehet jönni milyen a játék. Én szerintem jó. 7/10

Bad Ice-Cream

Szólj hozzá!

Címkék: 2010


A bejegyzés trackback címe:

https://gabog.blog.hu/api/trackback/id/tr852508785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása